Menu
Menu
-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Odnośniki
- Zadaj pytanie
-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu
Treść
Nawigacja
Stanowisko ds. ewidencji ludności, spraw ochrony przeciwpożarowej i obsługi wyborów
W zakresie ewidencji ludności i i obsługi wyborów:
1) prowadzenie ewidencji ludności i wydawanie odpowiednich zaświadczeń w tym zakresie,
2) wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania,
3) prowadzenie spisów ludności,
4) prowadzenie rejestrów wyborców,
5) realizacja innych zadań przypisanych Gminie, a wynikających z Kodeksu Wyborczego,
6) sprawdzanie i nadzór nad listami wyborczymi w sprawach wyborów i referendów,
7) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dokumentów stwierdzających tożsamość,
8) wydawanie zezwoleń na zgromadzenia i imprezy publiczne,
9) udzielanie i cofanie pozwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych oraz prowadzenie nadzoru nad ich realizacją
10) dokumentacji związanej z przeprowadzaniem zbiórek publicznych,
W zakresie spraw ochrony przeciwpożarowej w szczególności należy:
1) prowadzenie spraw związanych z działalnością OSP na terenie Gminy,
2) nadzór merytoryczny nad realizacją wydatków OSP,
3) bieżąca współpraca z jednostkami OSP w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego i funkcjonowania jednostek OSP na terenie Gminy