Menu
Menu
-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Odnośniki
- Zadaj pytanie
-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu
Treść
Nawigacja
Samodzielne stanowisko ds. gospodarki przestrzennej i infrastruktury technicznej
Do podstawowych zadań stanowiska pracy należy:
1) organizacja prac i uczestniczenie w pracach dotyczących sporządzania studium uwarunkowań i kierunków' zagospodarowania przestrzennego gminy,
2) organizacja prac i uczestniczenie w pracach dotyczących sporządzania zmian planu zagospodarowania przestrzennego gminy,
3) prowadzenie i bieżąca aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
4) naliczanie opłat z tytułu skutków zmian miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie,
5) wydawanie wypisów, wyrysów, opinii oraz zaświadczeń i informacji potwierdzających okoliczności wynikające z planu z agospodarowania przestrzennego,
6) przygotowywanie decyzji i prowadzenie postępowania w zakresie niezbędnych do ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu i decyzji ustalającej warunki zabudowy,
7) oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi, prowadzenie dokumentacji mapowej nieruchomości oraz bieżąca aktualizacji aplikacji E-mapa,
8) prowadzenie spraw dotyczących nazw miejscowości,
9) przygotowywanie wniosków o wyłączeniu gruntów komunalnych z produkcji rolnej oraz wniosków o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne,
10) przygotowywanie ocen, analiz i programów zaspokajania potrzeb mieszkaniowych w gminie,
11) wydawanie warunków technicznych w zakresie przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
12) prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym na terenie gminy,
13) prowadzenie spraw przypisanych gminie ustawą Prawo energetyczne,
14) prowadzenie rejestru umów z zakładem energetycznym,
15) wykonywanie zadań gminy wynikających z ustawy prawo geologicznie i górnicze.