Przejdź do sekcji:
Menu na urządzeniach mobilnych
- Aktualności
- Gmina
- Struktura Urzędu
- Kontakt
- Jednostki podległe
- Sołectwa
- Brzozówka
- Cielądz
- Gortatowice
- Grabice
- Strona internetowa sołectwa Grabice
- Aktualności
- Galerie
- Historia
- Koło Gospodyń Wiejskich
- Kontakt
- LKS Grabice
- OSP Grabice
- Pozyskane fundusze
- Prace społeczne
- Protokoły i uchwały Zebrania Wiejskiego
- Sołtys i Rada Sołecka
- Statut sołectwa
- Tablica ogłoszeń
- Komunikaty
- Zebranie Wiejskie
- Zebranie wiejskie w dniu 23 września (niedziela) 2018 roku.
- Zebranie wiejskie w dniu 17 czerwca (niedziela) 2018 roku.
- Zebranie wiejskie w dniu 11 lutego (niedziela) 2018 roku.
- Zebranie wiejskie w dniu 14 września (czwartek) 2017 roku.
- Zebranie wiejskie w dniu 8 marca (środa) 2017 roku.
- Zebranie wiejskie w dniu 6 września (wtorek) 2016 roku.
- Zebranie wiejskie w dniu 26 kwietnia (wtorek) 2016 roku.
- Zebranie wiejskie sołectwa Grabice w dniu 10 listopada 2015 r.
- Gułki
- Kuczyzna
- Komorów
- Łaszczyn
- Mała Wieś
- Mroczkowice
- Niemgłowy
- Ossowice
- Sanogoszcz
- Sierzchowy
- Stolniki
- Wisówka
- Wylezinek
- Zuski
- Rada Gminy
- Dostępność
- Środowisko
- Dofinansowania i Projekty
- Drogi
- Oświata
- Gospodarka Wodno-Ściekowa
- Termomodernizacje i OZE
- Pozostałe
- Dostępny samorząd - granty
- Program Czyste Powietrze
- Posiłek w szkole i w domu
- Granty PPGR
- Cyfrowa Gmina
- Sołectwo na Plus
- Infrastruktura sołecka na Plus
- Usuwanie Azbestu
- Łódzkie - nowoczesne i otwarte na świat
- Program profilaktyki i wczesnego wykrywania osteoporozy wśród mieszkańców Gminy Cielądz na lata 2023-2025
- LGD Kraina Rawki
- Nasze Ekologiczne Pracownie
- Kultura
- Dokumenty do pobrania
Gmina
Ważne linki
Samodzielne stanowisko ds. inwestycji, budownictwa i zabytków
Do podstawowych zadań stanowiska pracy należy:
- prowadzenie spraw dotyczących inwestycji i remontów realizowanych w gminie,
- prowadzenie budowlanych zadań inwestycyjnych, dokumentacji prawno - technicznej, wykonawstwa i odbiorów,
- organizacja i realizacja procesów o charakterze inwestycyjnym dla potrzeb Gminy w tym opracowywanie planów inwestycyjnych,
- realizacja obowiązków wynikających z prawa budowlanego i ustawy przeciwpożarowej w stosunku do lokali stanowiących własność Gminy,
- dbałość o prawidłowy stan techniczny gminnych obiektów użyteczności publicznej,
- sprawowanie nadzoru nad eksploatacją urządzeń techniczno - instalacyjnych i obiektów budowlanych użyteczności publicznej.
- prowadzenie książek obiektów budowlanych dla obiektów użytkowych stanowiących własność Gminy,
- współpraca z zarządcami dróg (powiatowych i wojewódzkich) w zakresie koordynacji inwestycji drogowych,
- koordynowanie wykonywania prac projektowych, kontrola ich postępu i ich zgodności z warunkami i założeniami zlecenia,
- przeprowadzanie przeglądów i odbiorów pogwarancyjnych, sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek,
- uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, realizowanych w ramach inwestycji gminnych,
- zwalnianie i przedłużanie ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- sporządzanie sprawozdań o udzielonej pomocy publicznej przedsiębiorcom,
- prowadzenie spraw z ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych i ochronie zabytków,
- nadzór nad utrzymaniem mogił i pomników z okresu wojen światowych,
- prowadzenie gminnych ewidencji: zabytków i dróg gminnych,
- prowadzenie dokumentacji związanej z administrowaniem drogami gminnymi, przystankami autobusowymi, mostami oraz organizacją ruchu drogowego, w tym wydawanie opinii w sprawie lokalizacji budowanych obiektów, opracowywanie decyzji w sprawie lokalizacji zjazdów z dróg gminnych, zajęcia pasa drogowego, opłat za zajęcie pasa drogowego,
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem gminnych placów i parków,
- wydawanie opinii w sprawie projektów zmian organizacji ruchu drogowego,
- orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia