Menu
Menu
-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Odnośniki
- Zadaj pytanie
-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu
Treść
Nawigacja
Samodzielne stanowisko ds. gospodarki odpadami i opłat komunalnych
Do podstawowych zadań stanowiska pracy należy:
1) podejmowanie czynności mających na celu zapewnianie warunków objęcia wszystkich mieszkańców Gminy zorganizowanym systemem odbierania wszystkich rodzajów odpadów komunalnych oraz zapewnianie warunków funkcjonowania systemu selektywnego zbierania i odbierania odpadów komunalnych,
2) przygotowywanie i realizacja programów dotyczących gospodarki odpadami,
3) opiniowanie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów,
4) przygotowywanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, wskazywanie sposobu wykonania tej decyzji,
5) prowadzenie kampanii edukacyjnej i promocyjnej związanej z gospodarką odpadami,
6) przygotowanie projektów uchwał, zarządzeń i innych dokumentów w zakresie gospodarki odpadami,
7) przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych dotyczących zadań zakresie gospodarki odpadami,
8) sporządzanie sprawozdań w zakresie gospodarki odpadami,
9) sporządzanie publicznie dostępnych wykazów danych, zawierających informacje w zakresie gospodarki odpadami,
10) realizacja wniosków dot. informacji publicznej z zakresu gospodarki odpadami,
11) prowadzenie zbioru informacji o wytwarzanych odpadach oraz sposobach gospodarowania tymi odpadami.
12) realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz kontrola przestrzegania przepisów wynikających z w/w ustawy i regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Cielądz,
13) prowadzenie czynności egzekucyjnych należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami,
14) rozliczanie, kontrola inkasentów oraz przygotowywanie i obliczanie wynagrodzenia za inkaso z tytułu pobranych opłat za wodę i ścieki,
15) prowadzenie ewidencji księgowej w programie WODA i ewidencji szczegółowych należności z tytułu opłat za wodę i ścieki od osób fizycznych i prawnych.
16) wystawianie i wysyłanie upomnień o zapłatę zaległości z tytułu opłat za wodę i ścieki, prowadzenie ewidencji upomnień.
17) Przygotowywanie postępowań egzekucyjnych w zakresie zaległości z tytułu opłat za wodę i ścieki oraz przesyłanie ich do egzekucji, prowadzenie ewidencji postępowań egzekucyjnych.