Stanowisko ds. ewidencji ludności, spraw ochrony przeciwpożarowej i obsługi wyborów

W zakresie ewidencji ludności i i obsługi wyborów:

  1. prowadzenie ewidencji ludności i wydawanie odpowiednich zaświadczeń w tym zakresie,
  2. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania,
  3. prowadzenie spisów ludności,
  4. prowadzenie rejestrów wyborców,
  5. realizacja innych zadań przypisanych Gminie, a wynikających z Kodeksu Wyborczego,
  6. sprawdzanie i nadzór nad listami wyborczymi w sprawach wyborów i referendów,
  7. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dokumentów stwierdzających tożsamość,
  8. wydawanie zezwoleń na zgromadzenia i imprezy publiczne,
  9. udzielanie i cofanie pozwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych oraz prowadzenie nadzoru nad ich realizacją
  10. dokumentacji związanej z przeprowadzaniem zbiórek publicznych,

W zakresie spraw ochrony przeciwpożarowej w szczególności należy:

  1. prowadzenie spraw związanych z działalnością OSP na terenie Gminy,
  2. nadzór merytoryczny nad realizacją wydatków OSP,
  3. bieżąca współpraca z jednostkami OSP w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego i funkcjonowania jednostek OSP na terenie Gminy